Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шиманова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Шиманова О. Проблематика передвиборчих програм парламентської кампанії 2012 року в Україні [Електронний ресурс] / О. Шиманова // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 75. - С. 527-530. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_75_225
| 2. |
Шиманова О. В. Критерії типологізації комунікативних стратегій в політиці [Електронний ресурс] / О. В. Шиманова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2015. - Вип. 17. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2015_17_9
| 3. |
Шиманова О. В. Проблема співвідношення громадянського суспільства, громадянської активності і громадянської комунікації: політологічний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Шиманова // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 115. - С. 377-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_115_94
| 4. |
Шиманова О. В. Ефективність комунікативних стратегій в політиці [Електронний ресурс] / О. В. Шиманова // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 101. - С. 432-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_101_116
| 5. |
Шиманова О. Партійна комунікація: дослідження у вітчизняній та зарубіжній науці [Електронний ресурс] / О. Шиманова // Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. - 2013. - Вип. 3. - С. 191-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2013_3_22
| 6. |
Шиманова О. В. Диференціація інформації в політичній комунікації [Електронний ресурс] / О. В. Шиманова // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 118. - С. 326-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_118_81
| 7. |
Шиманова О. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативних стратегій в політиці [Електронний ресурс] / О. Шиманова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 10. - С. 212-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_10_19 Проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до дослідження комунікативних стратегій в політиці. Комунікативна стратегія в політиці - це реалізація довгострокових цілей політичних суб'єктів, спрямованих на зміну політичних орієнтацій, установок і цінностей цільової аудиторії, що передбачає використання різноманітних комунікативних каналів, зокрема засобів масової інформації, та маніпуляційних технологій. Розробка та реалізація комунікативних стратегій здійснюється на базі принципів плюралізму, позиціонування, планування, гнучкості, відкритості, диференціації, і складається з наступних етапів: визначення цілей і завдань; безпосередній вибір стратегії; визначення структури комплексу комунікацій; розробка бюджету; аналіз результатів.
|
|
|